Klubben

large

Bådforeningen Trekanten blev grundlagt i 1916 og lå dengang lige ud til Kalvebod Strand. I tidens løb er området blevet opfyldt, så Trekanten nu er i den ejendommelige situation for en Bådforening, at vi ikke ligger ved havnen ved vore broer, men cirka 1 kilometer derfra.

Foreningen har en plads til vinteropbevaring af bådene. Området er aflåst, og ønsker du nøgle til porten kan den købes hos bestyrelsen(Knud Andersen telefon 30222351)  for 200 kr. Der er klubhus samt vand og el på pladsen. Pladsformand er Anders Skeldal Gaasø, med hvem man aftaler nærmere, når bådene skal på land.

Om Havnen

Bådforeningen er medejer af Fiskerhavnen ApS sammen med de øvrige Bådklubber-MBK West, Bådelauget Syd-West, Sejlforeningen Enigheden og Københavns og Omegns Fiskerforening. Fiskerhavnen ApS varetager vedligeholdelsen af broerne. Der findes el og vandforsyning på broerne, og er mastekran ved kajen. Vi har i fællesskab etableret et bobleanlæg, der i vinterperioden sikrer broer og pæle mod isen.

I samarbejde med København og Omegns Fiskeriforening og Bådforeningen Trekanten er lykkedes at etablere fælles toilet, bad og vaskefaciliteter ved vej 6 i havnen. Adgangen til faciliteterne kommer til at foregå køb af en nøglebrik  til en forventet pris af kr. 200,00 for medlemmer. Indvielse af anlægget er nært ved forestående. Nærmere informationer vil fremkomme i nær fremtid.

Foreningen har et samarbejde med en vognmand ved op- og nedtagning af bådene.

Eskil Thylstrup er broformand.